اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد:

احداث 17 آموزشگاه درمیان با مشارکت خیران

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: تاکنون 17 آموزشگاه در شهرستان درمیان با مشارکت خیران نیکوکار احداث شده است.

احداث 17 آموزشگاه درمیان با مشارکت خیران
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سید محمود علوی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی آموزشگاه حضرت فاطمه (س) قهستان اظهار داشت: این ساختمان با زیر بنای 450 متر مربع و اعتبار 150 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسیده است و تعداد 350 دانش‌آموز این آموزشگاه از مزایای آن بهره‌مند شدند.میزان مشارکت خیران نیکوکار در این طرح یک صد میلیون تومان است.
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه تا مهر سال آینده 10 آموزشگاه دیگر در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی 170 کلاس درس استان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی آغاز شده است.
علوی از اختصاص مبلغ 8 میلیارد تومان برای بازسازی کلاس‌های تخریبی خبر داد و افزود: تاکنون مبلغ 3 میلیارد تومان از این اعتبارات جذب و هزینه شده است و مابقی نیز به تناسب کارکرد و پیشرفت فیزیکی جذب و هزینه می‌شود.  
وی با بیان اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در نهبندان وجود دارد، یادآور شد: اداره کل نوسازی مدارس استان برای از بین بردن محرومیت از چهره مدارس استان سخت نیازمند مشارکت خیران نیکوکار است.
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی بیان داشت: میزان تعهداتی که خیران به آن عمل کرده اند 325 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول