اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس تهران:

16 واحد ورزشی دانش‏آموزی در تهران تجهیز و احداث شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تجهیز و احداث 16 واحد ورزشی برای دانش‏آموزان این استان خبر داد.

16 واحد ورزشی دانش‏آموزی در تهران تجهیز و احداث شد

امان‏الله عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این واحدهای ورزشی را به ترتیب 13 سالن ورزشی و سه استخر شنا با زیربنای 12 هزار مترمربع شامل می‏شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان‏های استان تهران 10 استخر شنا برای دانش‏آموزان در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: دانش‏آموزان تهرانی سال تحصیلی جاری در 147 پروژه با یک‏هزار و 650 کلاس درس جدید و زیربنایی بالغ بر 2 هزار و 35 مترمربع حضور پیدا کردند.

عباسی تصریح کرد: این 147 طرح را به تفکیک 80 پروژه تخریب، بازسازی و مقاوم‏سازی، 33 پروژه مردمی و مشارکتی، 25 طرح استانی در شهرستان‏های تهران و هشت پروژه در شهر تهران شامل می‏شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، 88 پروژه با 980 واحد درسی در 140 هزار مترمربع زیربنا در شهرستان‏های استان تهران و 59 پروژه با 670 واحد درسی در 100 هزار مترمربع زیربنا در شهر تهران و شهرستان شمیرانات احداث شد.

وی ادامه داد: اعتبارات مصرفی برای این تعداد پروژه‏ در فضاهای آموزشی از دو محل مشارکت مجمع خیّران مدرسه‏ساز و همچنین دولت تأمین شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر 560 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‏ها خبر داد.

انتهای پیام/67009/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول