اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی‌ مدارس لرستان:

190 کلاس درس الیگودرز مقاوم‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت:190کلاس درس در شهرستان الیگودرز در طول برنامه پنجم توسعه، تخریب، بازسازی و یا مقاوم سازی خواهند شد.

190 کلاس درس الیگودرز مقاوم‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، حسین اسدی‌پور در دیدار با نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال نیز 12 کلاس درس در قالب دو آموزشگاه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و470 میلیون ریال مقاوم سازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این اداره کل درسال 91 مقاوم سازی مدارس است، اظهار داشت: در چند سال اخیر نسبت به تهیه شناسنامه فنی مدارس اقدام شده و در این طرح وضعیت مدارس از نظر فنی و ویژگی‌های فیزیکی جمع‌آوری و ثبت می‌شود.

اسدی‌پور با ارائه گزارش در خصوص وضعیت پروژه‌های آموزشی شهرستان الیگودرز گفت: در منطقه ززوماهر به دلیل کوهستانی و صعب‌العبوربودن محورها، نسبت به ساخت مدارس پیش ساخته اقدام شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع محرومیت از مناطق صعب‌العبور و کمتر برخوردار باید محور فعالیت‌های اجرایی استان باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول