اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس:

تلاش برای مدرسه‏سازی یک جهاد مقدس است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تلاش در امر مدرسه‏سازی از سوی خیّران، یک جهاد مقدس محسوب می‏شود.

تلاش برای مدرسه‏سازی یک جهاد مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، خدامراد ممبنی ظهر امروز در چهارمین جشنواره خیّران مدرسه‏ساز شهرستان دامغان که در مرکز رفاهی فرهنگیان دامغان برگزار شد، افزود: خیّران مدرسه‏ساز باید در امر ساخت مدرسه که یک نوع جهاد مقدس است، بهتر از گذشته تلاش کنند.

وی از خیّران مدرسه‏ساز استان سمنان  به عنوان خیّران ممتاز و نمونه در کشور یاد کرد و گفت: استان سمنان با داشتن 300 خیّر مدرسه‏ساز در کشور از استان‏های برتر است که توانسته به خوبی در بخش‏های مختلف بدرخشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جشنواره اظهار داشت: مدرسه‏سازی مقدمه‏ای برای آموزش و تعلیم و تربیت انسان‏هاست.

محمد بناییان‏سفید افزود: خیّران مدرسه‏ساز در نظام اقتصادی و تعلیم و تربیت کشور از جایگاه ممتازی برخوردار هستند و فعالیت این افراد برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی گفت: مدرسه‏سازی از سوی خیّران مدرسه‏ساز یک صدقه جاری محسوب می‏شود که این انسان‏های مؤمن از خود به یادگار می‏گذارند.

امام جمعه دامغان نیز در این جشنواره اظهار داشت: یک پرچم ارزشمند در بخش ارتقای هویت دینی و اسلامی که برای همیشه باقی خواهد ماند، ساخت مدرسه است که از سوی خیّران فعال در این امر اتفاق می‏افتد.

حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی اضافه کرد: خیّران در کنار مدرسه‏سازی باید در تکمیل و تجهیز مدارس و ساخت نمازخانه و کتابخانه مدارس نیز همت گمارند.

وی گفت: همراهی و همکاری خیّران در امر مدرسه‏سازی می‏تواند آموزش و پرورش را در انجام بهتر کارها و فعالیت‏ها یاری دهد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول