اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

احداث 14 هزار و 119 متر مربع پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از احداث 14 هزار و 119 متر مربع پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

احداث 14 هزار و 119 متر مربع پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری

سید مهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس اداره کل نوسازی مدارس در سال 75 اظهار کرد: ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و متناسب با اولویت‌ها مهم‌ترین هدف این اداره است.

وی خاطر نشان کرد: اداره نوسازی با مجمع خیرین مدرسه‌ساز به عنوان نهاد خیریه همکاری مستمر و تنگاتنگ دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به وظایف اداره کل نوسازی مدارس استان قم گفت: انجام بررسی‌های لازم برای استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف با توجه به تغییرات جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی از جمله وظایف این اداره است.

وی تهیه نقشه‌های ساختمانی مورد نیاز، احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی و تهیه و اجرای برنامه‌های تعمیرات اساسی مدارس را از جمله وظایف اداره نوسازی ذکر کرد.

حائری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 89 به قم گفت: احداث 72 هزار و 962 متر مربع فضای آموزشی، ورزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر 305 میلیارد ریال در این سفر به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 14 هزار و 119 متر مربع با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد ریال احداث شده و 59 هزار متر مربع فضاهای آموزشی و تربیتی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان داشت: پروژه‌های آموزشی، تربیتی و ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری شامل 29 فضای آموزشی با 273 کلاس درس و 50 هزار و 846 متر مربع زیربنا و 17 فضای فرهنگی ورزشی با 22 هزار و 116 متر مربع زیربنا است.

وی یادآور شد: احداث استخر کانون مریم در خیابان آذر، پنج مدرسه در روستاهای محروم از جمله تاج خاتون و طغرود و احداث مدرسه در منطقه پردیسان از جمله پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول