اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

تشکیل کمیته بررسی افت تحصیلی دانش‌آموزان در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران از تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای بررسی افت تحصیلی دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

تشکیل کمیته بررسی افت تحصیلی دانش‌آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش در اتخاذ و اجرایی کردن تصمیمات مهم و اثرگذار برای پیشرفت تحصیلی و پرورشی دانش‌آموزان بسیار مؤثر عمل کرده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به نزدیکی هفته شوراهای آموزش و پرورش، برگزاری برنامه‌های مطلوبی برای گرامیداشت این هفته را خواستار شد.

مرادی گفت: از زمانی که شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های کیفی آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و خدماتی منظور شد، اهداف مهی را در دستور کار قرار داد.

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش با کمک این شوراها توانست با بهره‌گیری از ابزار نیروهای توانمند و دستگاه‌های تأثیرگذار عضو این شورا برنامه‌های خود را در راستای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی اجرایی کند.

* تجلیل از دستگاه‌های برتر عضو شورای آموزش و پرورش

مرادی یادآور شد: هر ساله هفته‌ای برای گرامیداشت نهاد شوراهای آموزش و پرورش در نظر گرفته می‌شود که امسال نیز برنامه‌های این هفته باید به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه گزارشی عملکرد یکساله اعضای شورای آموزش و پرورش گچساران به منظور ارزیابی عملکرد این شورا در این هفته ارائه می‌شود، تصریح کرد: این گزارش در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف تهیه و ارائه می‌شود.

مرادی معتقد است همه اعضای شورای آموزش و پرورش باید با بررسی دقیق عملکرد خود در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود گام‌های مؤثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف عضو شورای آموزش و پرورش، دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به عملکرد مطلوب شورای آموزش و پرورش این شهرستان ابراز امیدواری کرد: این شورا مصوبات کلیدی و ریشه‌ای خوبی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی داشته که رسیدن به جایگاهی برتر در سطح استان دور از انتظار نیست.

مرادی از برگزاری جلسه‌ای به منظور تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش گچساران به عنوان یکی از برنامه‌های شهرستانی خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بند 3 ماده 8 قانون شوراها گفت: در این بند بر اختصاص دو تا پنج درصد سهم درآمد شهرداری از محل هزینه‌های صدور پروانه‌های ساخت و ساز به آموزش و پرورش تأکید شده است.

مرادی با تقدیر از همکاری شهردار دوگنبدان با آموزش و پرورش این شهرستان تصریح کرد: شهرداری برای اطمینان از اجرای دقیق این بند از قانون شوراها بررسی لازم را به عمل آورده و نتیجه را به آموزش و پرورش اعلام کند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه سخنان خود جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان و تلاش برای ارتقای سطح آموزشی آنان را از رسالت‌های مهم شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد.

مرادی یادآور شد: توانا ساختن نسل آینده در اداره امور خویش یکی از مشغله های اصلی بشریت در تمام دوران بوده است.

وی ابراز داشت: کمیته‌ای در آموزش و پرورش برای برسی و جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی تشکیل شده است.

مرادی از فعال‌تر شدن این کمیته خبر داد و از اعضای کمیته خواست تا گزارشات واقعی، به دور از ملاحظه‌کاری و مستندی از افت تحصیلی دانش‌آموزان ارائه داده و در راستای برطرف کردن این مشکل راهکارهای عملی و مؤثری اجرایی کنند.

انتهای پیام/82001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول