اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

طرح آموزش پیشگیری از ایدز در 24 دبیرستان آبادان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با بیماری مهلک ایدز طرح آموزش پیشگیری از ایدز در 24 دبیرستان آبادان اجرایی شد.

طرح آموزش پیشگیری از ایدز در 24 دبیرستان آبادان

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: طرح آموزش پیشگیری از بیماری ایدز در 24 دبیرستان دخترانه و پسرانه شهرستان آبادان اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در رابطه با راه‌های پیشگیری و مبارزه از ایدز مباحثی را دریافت کرده و با توزیع 5 هزار و 700 کتاب هرچه بیشتر با مباحث مربوط با این بیماری آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در ادامه با اشاره به حضور نماینده‌ای از unpp و مدیرکل دفتر سلامت وزارتخانه آموزش و پرورش در دبیرستان‌های آبادان گفت: این دو نماینده به همراه مسئولان استانی اداره آموزش و پرورش خوزستان، برای آموزش دانش‌آموزان و بازدید از کلاس‌های آموزش یاری ایدز در دبیرستان‌های منطقه وارد شهرستان آبادان شدند.

وی در همین خصوص ادامه داد: افراد فوق تأکید کردند که اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در کل استان خوزستان از لحاظ آموزش‌های پیشگیری از بیماری ایدز برای دانش‌آموزان مقطع دبیرستان مقام برتری را کسب کرده است.

خلیلی‌نیا اضافه کرد: اجرای برنامه‌های مختلف پیشگیری از بیماری ایدز مختص یک روز و یا هفته جهانی مبارزه با این بیماری نبوده و نصب بنرها و توزیع بروشورهای مختلف تا بهمن ماه هر سال برای دانش‌آموزان دختر دبیرستان ادامه دارد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در پایان گفت: نماینده unpp و مدیر کل دفتر سلامت وزارتخانه آموزش و پرورش با حضور در شهرستان آبادان و بازدید از مدارس منطقه در رابطه با بیماری ایدز آموزش‌هایی نیز در این خصوص برای دانش‌آموزان برپا کردند.

انتهای پیام/72002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول