اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان اعلام کرد

توزیع 6 هزار عنوان کتاب بین دانش‌آموزان آبادانی در روز جهانی ایدز

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 6 هزار عنوان کتاب آموزشی همزمان با روز جهانی ایدز بین دانش‌آموزان آبادانی توزیع شد.

توزیع 6 هزار عنوان کتاب بین دانش‌آموزان آبادانی در روز جهانی ایدز

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: همزمان با روز جهانی ایدز و در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی برای شفاف سازی و آگاهی دانش‌آموزان با این بیماری مهلک بیش از 6 هزار عنوان کتاب بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهرستان آبادان توزیع شد.

وی افزود: مدرسان آموزشی و رابطین بهداشتی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان با استفاده از کتاب‌های فوق، آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از بیماری ایدز در اختیار دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستان‌های شهرستان قرار دادند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: کتابچه‌های پیشگیری نوین از بیماری ایدز، مجلات پیشگیری نوین،نصب پوسترهای پیشگیری از بیماری ایدز در سطح دبیرستان‌های آبادان از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های صبحگاهی با عناوین مختلف پیشگیری از بیماری ایدز در سطح مدارس و توزیع بروشورهای آموزشی از دیگر برنامه‌های اداره آموزش وپرورش در راستای برنامه‌های روز جهانی ایدز است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در پایان گفت: آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با راه‌های پیشگیری از ایدز در برنامه‌های آموزشی سالانه اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول