اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر:

خانواده منشاء فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر گفت: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و منشاء فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌.

خانواده منشاء فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رحیم کرمی در دومین نشست کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و همسو کردن فعالیت خانه-مدرسه، طرح آموزش والدین در راستای پدافند غیرعامل در برنامه‌های آموزش خانواده انجمن اولیاء و مربیان قرار گیرد.

وی ادامه داد‌: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و منشاء فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر ضمن تقدیر از مشارکت فرمانداری‌، تشکیلات سازمان دانش‌آموزی‌، جمعیت هلال‌احمر‌، مرکز اورژانس‌، پایگاه آتش‌نشانی در اجرای مطلوب مانور زلزله و ایمنی در مدارس روانسر تداوم آن را موجب ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان برای مقابله با بحران در مدارس برشمرد‌.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان روانسر با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته پدافند غیرعامل مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان عنوان کرد: بیش از 40 نفر از مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان در دوره ضمن خدمت آموزشی با مسئله پدافند غیرعامل آشنا شدند‌.

اسماعیل جوانمردی افزود‌: شیوه‌نامه پدافند غیر‌عامل با محوریت مدرسه و دو کتابچه با موضوع آشنایی با مدیریت بحران و تشکیلات و وظایف مقابله با بحران در مدرسه به مدارس تابعه شهرستان برای آموزش دانش‌آموزان ارسال شده است.

جوانمردی فعال کردن شورای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌، گروه‌های مداخله در بحران مدرسه در تمامی واحدهای آموزشی شهرستان‌، تهیه فهرستی از تلفن‌های ضروری و مهم اداره‌ها برای بهره‌برداری مدارس‌، بازدید از واحدهای آموزشی و خوابگاه‌های شبانه‌روزی‌، کنترل سیستم‌های روشنایی‌، سرمایشی و گرمایشی مدارس‌، تشکیل کلاس‌های آموزشی ویژه اولیاء و مربیان را از مصوبات دومین نشست کمیته پدافند غیرعامل آموزش‌وپرورش این شهرستان برشمر‌د.  

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول