اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم:

تمام هنرستان‌های قم تک شیفته هستند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم از تک شیفت بودن تمام هنرستان‌های استان قم خبر داد.

تمام هنرستان‌های قم تک شیفته هستند

حسن محرابی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تک شیفت بودن تمام هنرستان‌های استان قم اظهار کرد: امسال دو هنرستان جدید به هنرستان‌های استان قم اضافه شده و این روند گسترش هنرستان‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به سیاست آموزش و پرورش برای توسعه هنرستان‌ها ادامه داد: تک شیفته بودن موجب تعطیلی پنجشنبه‌ها شده و تأثیر خوبی بر روند آموزش در هنرستان‌ها دارد چرا که این دانش‌آموزان به مهارت افزایی نیاز دارند و باید فرصت کافی برای تمرین عملی در مدرسه داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: آموزش و پرورش استان قم برای تک شیفت کردن مدارس تمام توان خود را به کار گرفته و در این راه از مشارکت‌های مردمی نیز بیشترین بهره را می‌برد.

وی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در این سال‌ها به آن رسیدگی شده، پیگیری وضعیت مدارس مناطق روستایی استان قم است.

محرابی‌کیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مناطق روستایی استان قم تقریباً تمام مدارس تک شیفته هستند که این موضوع با توجه به اینکه اکثر دانش‌آموزان روستایی نیاز به کار در کنار تحصیل دارند، موجب تعطیلی پنجشنبه‌ها و رضایت‌مندی دانش‌آموزان می‌شود.

وی تک شیفت شدن مدارس را امری موثر در بهبود روند اجرای فعالیت‌های آموزشی دانست و اظهار کرد: برای این منظور باید ساخت مدارس جدید با جدیت بیشتر پیگیری شود تا با تعطیلی پنجشنبه‌ها بتوانیم مشکلات آموزشی مدارس را برطرف کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش در استان قم گفت: برای پیگیری اهداف این طرح باید تک شیفته شدن مدارس در اولویت کاری باشد تا بتوانیم کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ 78006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول