اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

هوشمند‌سازی 1136 کلاس درس در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از هوشمند‌سازی یک‌هزار و 136 کلاس درسی در استان زنجان خبر داد.

هوشمند‌سازی 1136 کلاس درس در استان زنجان

احمد مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه عمل به تعهدات خود در بحث هوشمندسازی مدارس به صورت 20 درصد سالانه موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس در پنج پایه مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: نخستین پایه هوشمند‌سازی مدارس نیمه الکترونیک است که در این راستا 373 آموزشگاه در استان هوشمند‌سازی شده‌اند.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به هوشمندسازی 215 آموزشگاه در مرحله الکترونیک افزود: در پایه نیمه هوشمند نیز 61 آموزشگاه در استان زنجان هوشمند‌سازی شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مرحله هوشمند‌سازی کامل نیز در 6 آموزشگاه استان اقدامات لازم انجام شده است، اضافه کرد: تاکنون هیچ آموزشگاهی در استان زنجان در پایه هوشمند پیشرفته قرار نگرفته است.

مجتهدی ادامه داد: در مجموع تاکنون 658 آموزشگاه در قالب یک‌هزار و 136کلاس، در پایه‌های مختلف هوشمند‌سازی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون 30 درصد از آموزشگاه‌های استان هوشمند شده‌اند، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تحصیلی جاری میزان مدارس هوشمند استان به 40 درصد برسد.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه هوشمند‌سازی آموزشگاه‌ها و فراهم ساختن شرایط الکترونیک برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند همکاری همه‌جانبه است، افزود: همکاری و همراهی اولیا در این زمینه به ویژه در حال حاضر که بحث اقتصاد مقاومتی نیز وجود دارد، تاثیر بسزایی در تسریع عملکرد آموزش و پرورش دارد.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول