اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

آموزش و پرورش با استعدادیابی دانش‌آموزان از آنها حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: آموزش و پرورش با برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری استعداد دانش‌آموزان را پیدا و از آنها حمایت می‌کند.

آموزش و پرورش با استعدادیابی دانش‌آموزان از آنها حمایت می‌کند

محمدجواد اورعی‌غلامی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در چند محور با موضوعات معارفی مانند قرآن و عترت، نماز و مسابقات قرآنی و همچنین در حوزه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: امسال در مقطع متوسطه به دانش‌آموزان دختر دوم انسانی و ریاضی و سوم تجربی درس خانواده پایدار با رویکرد آموزش‌های پیش از ازدواج ارائه می‌شود.

اورعی‌غلامی‌ با اشاره به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و برنامه‌های مناسبتی در ایام محرم گفت: هیئت‌های مذهبی در تمام مدارس با مشارکت اداره اوقاف فعالیت می‌کنند که سعی شده تا در ایام محرم هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان تقویت شود.

وی خاطر نشان کرد: برای رشد و پیشرفت باید آگاهی‌ها را افزایش داد که کتاب یکی از راه‌های آن است و در این راستا مؤسسه‌ ضریح آفتاب برای کتاب و کتاب‌خوانی دانش‌آموزان وجود دارد.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به مراکز مشاوره در استان اظهار کرد: 17 مرکز مشاوره در خراسان‌رضوی وجود دارد که اختلافات موضوعی، تحصیلی و رفتاری دانش‌آموزان را پیگیری می‌کند.

اورعی‌غلامی اذعان کرد: آموزش ‌و پرورش خراسان‌رضوی برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت را در حوزه عفاف و حجاب در امور بانوان دارد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در حوزه فعالیت‌های معارفی بسیار خوب فعالیت می‌کند به طوریکه ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش‌ و پرورش و نهی از منکر در خراسان‌رضوی در ادارات کل استان‌ها توانست رتبه برتر را کسب کند و همچنین کارشناس قرآن و عترت ما در کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ارتباط با تشویق دانش‌آموزان به فعالیت‌های پرورشی اظهار کرد: دانش‌آموزان با مراجعه و نشان دادن توانمندی‌های خود به معلم پرورشی عضو گروه فرهنگی و ادبی می‌شوند و می‌توانند در کلاس‌های کانون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شرکت کنند.

اورعی‌غلامی یادآور شد: در مقطع متوسطه نیز کانون شعرا و نویسندگان وجود دارد که دانش‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های آن شرکت کنند و منتخبین هر حوزه از جوایزی برخوردار می‌شوند که از این طریق استعداد دانش‌آموزان را پیدا کرده و از آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول