اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های تهران خبر داد

اعطای زمین به خیران مدرسه‏ساز در همان روز ارائه درخواست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران گفت: خیران مدرسه‏ساز در همان روز ارائه درخواست، زمین مورد نظرشان را تحویل می‏گیرند.

اعطای زمین به خیران مدرسه‏ساز در همان روز ارائه درخواست

رحیم زمانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: موضوعی تحت عنوان کمبود اراضی در شهرستان‏های استان برای واگذاری به خیران وجود ندارد.

وی ادامه داد: شاید در شهر تهران چنین محدودیت‏هایی وجود داشته باشد؛ اما در شهرستان‏های این استان مشکلی از جانب واگذاری زمین برای ساخت مدرسه نیست.

زمانی اضافه کرد: خیران بعد از اعلام آمادگی برای ساخت مدرسه در هر نقطه از شهرستان‏های استان تهران، در همان روز زمین مورد نظر خود را تحویل می‏گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران افزود: از جمله اصلی‏ترین علل استقبال خیران مدرسه‏ساز از ساخت واحدهای آموزشی در شهرستان‏های استان تهران، وجود تسهیلات مناسب در واگذاری اراضی است.

ایجاد فضای آموزشی در طرح‏های مسکن مهر

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران بر لزوم ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در طرح‏های مسکن مهر هم‏زمان با احداث واحدهای مسکونی تأکید کرد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه ملی مسکن مهر از سوی دولت‏های نهم و دهم توانست از مشکلات مردم بکاهد.

زمانی اضافه کرد: این طرح ملی در چند شهرستان‏ استان تهران نیز در حال اجراست و تعدادی واحد آموزشی نیز در این سایت‏ها مراحل ساخت خود را پشت سر می‏گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران افزود: در صورتی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‏های تهران پاسخ‏گوی جمعیت رو به ازدیاد این نواحی خواهند بود که واحدهای آموزشی در دست ساخت تکمیل شوند.

انتهای پیام/2568/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول