اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در بندر کنگان خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف در آیین تجلیل از هنرجویان برتر بسیجی کنگان اظهار داشت: کنگان دارای استعدادهای درخشانی بوده و پرورش این استعدادها در ساختن آینده شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان بیان کرد: حمایت از نخبگان موجب رشد و پیشرفت شهر و شهرستان می‌شود و باید در این راستا بیشتر تلاش کنیم.

شریف افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه امکانات و رضایت مردم امری لازم است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآن در کنگان خبر داد و اذعان داشت: امسال شش مدرسه جدید در کنگان راه‌اندازی شده که مدرسه تخصصی قرآنی از مهم‌ترین این مدارس است.

شریف یادآور شد: دبیرستان نمونه دخترانه و پسرانه با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد و مدیران دلسوز، دبیرستان تیزهوشان دخترانه و پسرانه با هدف تولید علوم جدید در همه عرصه‌ها، مدرسه تخصصی قرآن با هدف ترویج فرهنگ علوم قرآنی و دینی و مدرسه شاهد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی از جمله مدارسی است که امسال در کنگان احداث شده است.

وی در ادامه به ابعاد شخصیتی حضرت امام حسین (ع) و اهداف قیام عاشورا پرداخت و اظهار داشت: حرکت امام حسین (ع) به خاطر احیای دین رسول الله (ص) و امر به معروف و نهی از منکر بود و همه شیعیان و دوستداران امام حسین (ع) باید در همه ابعاد زندگی شخصی و شغلی خود این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول در ادامه سخنان خود نیز به گرامیداشت هفته بسیج و دستاوردهای این نهاد ارزشمند اشاره کرد و گفت: بسیج یک نهاد کارآمد و ارزشمند در انقلاب اسلامی است و این نهاد که به‌دستور حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد توانست در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کند.

شریف اضافه کرد: بسیجیان در حقیقت نیروهای ولایت‌مدار و باارزش هستند که در همه زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی فعالیت می‌کنند و بیشتر نخبگان ما بسیجی هستند.

وی گفت: باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و احیای امر به معروف در جامعه تلاش کنیم و در حقیقت بسیج ادامه دهنده راه نهضت امام حسین (ع) است که امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه نهضت خود قرار داد و انقلاب اسلامی نیز به برکت همین عزاداری‌ها و قیام امام حسین (ع) به پیروزی رسید.

در پایان مراسم به تعدادی از هنرجویان نمونه در عرصه‌های علمی و فرهنگی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2451/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول