اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی صورت گرفته در کشور

آموزش و پرورش سمنان در ترویج فناوری نانو برتر شد

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش سمنان در زمره نهادهای ترویجی برتر در حوزه فناوری نانو در کشور قرار گرفت.

آموزش و پرورش سمنان در ترویج فناوری نانو برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سمنان، با اعلام نخستین ترازبندی نهادهای ترویجی فناوری نانو در کشور، آموزش و پرورش شهرستان سمنان با کسب امتیاز 42.90 در تراز فعالیت (الف) در رده دوم قرار گرفت.

آموزش و پرورش استان گیلان با امتیاز 75.45 و پژوهش‏سرای استاد طاهر از آموزش و پرورش اصفهان با امتیاز 38.74 اول و سوم شدند.

کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد نانو نهادهای ترویجی فعال را بر اساس فعالیت‏های ترویجی آنها در سال 90 معرفی کرد.

بر این اساس، از میان 294 نهاد ترویجی به ثبت رسیده در ستاد نانو، 150 نهاد به عنوان نهادهای ترویجی فعال شناخته شدند.

نهادهای ترویجی با توجه به نوع و حوزه فعالیت‏های خود در چهار گروه شرکت‏های آموزشی، مراکز آموزش و پرورش، گروه‏های دانشجویی و سایر نهادها قرار دارند.

ستاد توسعه فناوری نانو به صورت سالانه این نهادها را بر اساس مجموع امتیاز کسب شده در دو برنامه اصلی ترویجی و آموزشی فناوری نانو یعنی مشارکت در ثبت نام و آموزش دانشجویان در مسابقه ملی فناوری نانو و ثبت نام و آموزش دانش‏آموزان در المپیاد دانش‏آموزی علوم و فناوری نانو، در سه تراز (الف)، (ب) و (ج) دسته‏بندی و معرفی می‏کند.

امتیاز هر نهاد در سال 90 بر اساس امتیاز کسب شده در دومین مسابقه دانشجویی نانو و سومین المپیاد دانش‏آموزی نانو به دست آمده است.

نهادهایی که مجموع امتیاز مسابقه و المپیاد آنها بالاتر از 30 است، دارای تراز (الف)، نهادهایی که مجموع امتیاز آنها بالاتر از 10 و کمتر از 30 بوده دارای تراز (ب) و نهادهایی که مجموع امتیاز آنها کمتر از 10 است، دارای تراز (ج) هستند.

نهادهایی که در این دو رویداد ترویجی فعالیتی نداشته‏اند یا امتیازی کسب نکرده‏اند، به عنوان نهادهای غیرفعال در سال 90 در نظر گرفته می‏شوند.

انتهای پیام/2249/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول