اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین

بخش تیمی مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز به پایان رسید

خبرگزاری فارس: با انجام دیدارهای نهایی، تیم‌های قهرمان بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین مشخص شدند.

بخش تیمی مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دیدار نهایی رقابت‌های رده سنی نوجوانان هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین، تیم شهرداری قزوین مقابل تیم بلاروس قرار گرفت که این بازی خیلی نزدیک و حساس برگزار شد.

در این دیدار این تنیسورهای تیم شهرداری قزوین بودند که در پایان توانستند با نتیجه سه بر دو تیم بلاروس را شکست دهند و عنوان قهرمانی بخش تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

در این رده سنی تیم‌های استانداری قزوین نیز به همراه تیم جمهوری آذربایجان به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

اما در رقابت‌های بخش تیمی رده سنی جوانان این رقابت‌ها تیم‌های قزوینی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و بانک مهر اقتصاد رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این پینگ پنگ‌ بازان تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بودند که توانستند با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود پیروز شوند و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

در این رده سنی نیز تیم‌های نظام مهندسی قزوین و تیم روسیه مشترکا بر سکوی سومی قرار گرفتند.

اما نکته قابل توجه رقابت‌های مرحله پایانی بخش تیمی این رقابت‌ها در این بود که تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آورده بودند و نزدیک به یک‌صد تماشاگر از نزدیک این دیدارها را پیگیری می‌کردند.

بدین ترتیب پرونده بخش تیمی رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی قزوین به نوعی با برتری تنیسورهای کشورمان به پایان رسید تا این مسابقات در بخش‌های انفرادی و دو نفره که از ساعاتی دیگر برگزار می‌شود با جذابیت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

به هر حال با وجود تنیسورهای با تکنیک کشورهای روسیه و بلاروس در بخش‌های انفرادی و دو نفره قطعا مسابقات جذابی را طی روزهای آتی در این رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

رقابت‌های هشتمین دوره تنیس روی میز بین‌المللی قزوین جام فجر که از روز پنج شنبه نهم آذرماه با حضور 6 کشور خارجی و چهار تیم داخلی از کشورمان در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شده است، فردا با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در بخش‌های انفرادی و دو نفره به کار خود خاتمه می‌دهد.

انتهای پیام/77004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول