اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی‌میز گلستان خبر داد:

تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی‌میز استان گلستان گفت: تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان، مشخص شدند.

تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان مشخص شدند
سید نادر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان، مشخص شدند.
دبیر هیئت تنیس روی‌میز گلستان افزود: در گروه الف این رقابت‌ها تیم ملی ب ایران، با نتیجه 3 بر صفر در برابر تیم قزاقستان مغلوب شد و با دو باخت از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.
به گفته وی در گروه ب، تیم ملی ایران الف با نتیجه 3 بر صفر تیم عراق را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. 
شیخی ادامه داد: به این ترتیب تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان قزاقستان و اسلواکی از گروه الف و تیم‌های ملی ایران الف و مجارستان از گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
دبیر هیئت تنیس روی میز استان گلستان تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در نخستین دیدار تیم ملی ایران الف به مصاف تیم اسلواکی می‌رود و تیم قزاقستان در برابر تیم مجارستان قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: تیم‌های برنده این مرحله ساعت 17 امروز دیدار فینال و تیم‌های بازنده ساعت 16 دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.
شیخی یادآور شد: رقابت‌های انفرادی این بازی‌ها با حضور 17 بازیکن به صورت حذفی آغاز خواهد شد و رقابت‌های دوبل نیز امروز برگزار می‌شود.
وی ضمن یادآوری از برگزاری دور دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان در قسمت تیمی، در روز گذشته گفت: این دوره از رقابت‌ها در گروه الف تیم‌های اسلواکی و قزاقستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.
شیخی ادامه داد: در بازی دوم که از گروه ب برگزار شد، تیم ملی تنیس روی‌میز بانوان کشورمان با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود تیم مجارستان گذشت.
گفتنی است اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز بانوان از روز شنبه در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل با حضور چهار تیم خارجی از کشورهای عراق، اسلواکی، مجارستان و قزاقستان و تیم‌های ملی ایران و تیم گلستان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شده و تا 26 مهرماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول