اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز قزوین

آغاز رقابت 100 ورزشکار از 6 کشور جهان

خبرگزاری فارس: رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز از ساعتی پیش در قزوین آغاز شد.

آغاز رقابت 100 ورزشکار از 6 کشور جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز قزوین جام فجر از ساعتی پیش با حضور کشورهای تاجیکستان، لبنان، روسیه، آذربایجان، عراق، بلاروس و تیم تاتارستان به همراه چهار تیم داخلی از کشورمان در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز شد.

در این رقابت‌ها که در مجموع جوایزی به ارزش 5000 دلار برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است 100 ورزشکار طی چهار روز در بخش‌های انفرادی، دو نفره و تیمی و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در جریان نخستین روز این رقابت‌ها در بخش تیمی رده سنی نوجوانان تیم‌های شهرداری قزوین، آذربایجان، لبنان و نیرومحرکه قزوین در گروه اول این رده سنی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم نیز تیم‌های بلاروس، عراق، فولاد و استانداری قزوین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در رده سنی جوانان این مسابقات نیز تیم‌های روسیه، عراق، لبنان و نظام مهندسی ساختمان قزوین با هم پیکار می‌کنند و در گروه دوم نیز تیم‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، آذربایجان، تاجیکستان و بانک مهر اقتصاد برای تعیین تیم‌های سرگروه و راه یافتن به مرحله نیمه نهایی بخش تیمی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در این رقابت‌ها تنیسورهای استان قزوین در رده سنی نوجوانان با ترکیب سه ورزشکار و در رده سنی جوانان با ترکیب چهار تنیسور به مصاف دیگر رقبای داخلی و خارجی خود خواهند رفت.

علیرضا بیگدلی و مهدی نجفی از چهره‌های شناخته شده تنیس استان و تیم ملی جوانان کشورمان هستند که در این مسابقات به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز به ثبت رسیده و با توجه به اینکه در هشت دوره متوالی با حضور ورزشکاران و تیم‌های خوب خارجی برگزار شده است کشورهای خارجی با آمادگی بالا در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/77004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول