اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین/

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: در دومین روز از رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین، تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات مشخص شدند.

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در رده سنی جوانان این مسابقات و در آخرین بازی گروه اول بخش تیمی، تیم آذربایجان سه بر صفر مغلوب تاجیکستان شد و این تیم علی‌رغم این پیروزی نتوانست راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در این گروه تیم روسیه با شش امتیاز و نظام مهندسی قزوین با پنج امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند، اما در گروه دوم رده سنی جوانان این مسابقات نیز تیم بانک مهر اقتصاد توانست با نتیجه سه بر صفر از سد شهرداری قزوین عبور کند تا به عنوان صدرنشین گروه دو به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

تیم شهرداری قزوین هم علی‌رغم این شکست به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

بدین ترتیب در رده سنی جوانان در مرحله نیمه نهایی تیم روسیه به مصاف تیم شهرداری قزوین خواهد رفت و بانک مهر اقتصاد قزوین به دیدار نظام مهندسی قزوین می‌رود.

اما این مسابقات در رده سنی نوجوانان هم پیگیری شد که در گروه اول این رقابت‌ها تیم شهرداری قزوین سه بر صفر نیرو محرکه را مغلوب کرد و تیم لبنان سه بر صفر در مقابل آذربایجان متوقف شد.

در این گروه تیم شهرداری قزوین با شش امتیاز و تیم آذربایجان با پنج امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در دیدارهای نیمه نهایی را به دست آوردند.

در گروه دوم این این رده سنی نیز تیم فولاد قزوین سه بر صفر از سد عراق گذشت و تیم بلاروس سه بر دو استانداری قزوین را مغلوب کرد تا با شش امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شود

تیم استانداری قزوین نیز با کسب پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

با این نتایج در مرحله نیمه‌نهایی رده سنی جوانان شهرداری قزوین به مصاف استانداری قزوین خواهد رفت و تیم بلاروس با تیم آذربایجان روبه‌رو می شود.

هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی قزوین جام فجر با حضور شش کشور خارجی و چهار تیم داخلی از کشورمان که از نهم آذرماه در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین آغاز شده، یک‌شنبه دوازدهم آذرماه با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر در بخش‌های انفرادی و دونفره «دوبل» به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/77004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول