اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر

تیم شهرداری قزوین تیم لبنان را درهم شکست

خبرگزاری فارس: در دور نخست رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر، تیم شهرداری قزوین تیم لبنان را با نتیجه سه بر صفر درهم شکست.

تیم شهرداری قزوین تیم لبنان را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دور نخست رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر در رده سنی جوانان و در گروه یک تیم روسیه و نظام مهندسی ساختمان به ترتیب با نتایج سه بر صفر تیم‌های لبنان و عراق را شکست دادند.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم بانک مهر اقتصاد با نتیجه سنگین سه بر صفر تیم آذربایجان را مغلوب خود ساخت و سازمان فرهنگی و ورزشی قزوین سه بر یک تیم تاجیکستان را شکست داد.

در دور نخست و در گروه یک رده سنی نوجوانان رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر نیز تیم شهرداری قزوین با نتیجه سه بر صفر تیم لبنان را مغلوب کرد و حاصل نبرد تیم‌های آذربایجان و ایران پیروزی سه بر صفر تیم آذربایجان شد.

همچنین در گروه دوم این رقابت‌ها بلاروس با نتیجه سه بر یک بر تیم فولاد قزوین پیروز شد و تیم استانداری قزوین سه بر صفر تیم عراق را شکست داد.

در دور دوم و گروه یک رده سنی جوانان رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر تیم‌های روسیه و نظام مهندسی ساختمان به ترتیب با نتیجه سه بر صفر تیم‌های عراق و لبنان را درهم شکستند.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سه بر صفر تیم آذربایجان را شکست داد و تیم بانک مهر اقتصاد سه بر دو تیم تاجیکستان را مغلوب خود ساخت.

هشتمین رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر از امروز تا 12 آذرماه جاری به میزبانی قزوین در سالن خانه تنیس روی میز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/77003/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول