اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین خبر داد

حضور 8 تیم خارجی در رقابت‌های تنیس روی‌ میز قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین گفت: حضور هشت تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌ میز قزوین قطعی شد.

حضور 8 تیم خارجی در رقابت‌های تنیس روی‌ میز قزوین

مرتضی گلشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کشورهای روسیه، لبنان، بلاروس، آذربایجان، عراق، روسیه، تاجیکستان و تیم تاتارستان که یکی از ایالت‌های خود مختار کشور روسیه محسوب می‌شود نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: تیم‌های مجارستان، قرقیزستان و ترکمنستان  که پیش از این برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند طی روزهای گذشته از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

گلشاهی با بیان اینکه پیش از این قرار بود این رقابت‌ها در دو بخش مردان و زنان برگزار شود، اعلام کرد: بنا بر درخواست فدراسیون تنیس روی میز کشورمان مقرر شد این رقابت‌ها فقط در بخش مردان و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین عنوان کرد: در این مسابقات چهار تیم داخلی نیز حضور دارند که دو تیم در رده‌سنی نوجوانان و دو تیم در رده‌سنی جوانان حضور پیدا خواهند کرد.

گلشاهی اضافه کرد: هنوز ترکیب حضور تنیسورهای استان قزوین را در این رقابت‌ها مشخص نکرده‌ایم، اما به احتمال زیاد در رده‌ سنی نوجوانان با ترکیب سه ورزشکار و در رده‌ سنی جوانان با ترکیب چهار تنیسور در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

وی عنوان کرد: علیرضا بیگدلی و مهدی نجفی از ورزشکاران رده‌های سنی جوانان این استان هستند که در قالب تیم‌های داخلی کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

گلشاهی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین در تقویم فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به ثبت رسیده است، اذعان داشت: این مسابقات سال گذشته نیز روند خوب و مناسبی داشت که از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی پینگ‌پنگ قزوین از 9 تا 12 آذر ماه در بخش‌های تیمی، دو نفره و انفرادی در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز می‌شود.

انتهای پیام/77004/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول