اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد

فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه تنیس روی‌میز در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از فراهم شدن زیرساخت‌های توسعه تنیس روی‌میز در این استان خبر داد.

فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه تنیس روی‌میز در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی بعد از سفر دور دوم هیئت دولت به استان فراهم شده است.

به گفته وی، احداث هفت باب خانه تنیس روی میز در شهرستان‌های واجد شرایط از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان است که اعتبارات اجرای این پروژه‌ها توسط سازمان ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است، تصریح کرد: طبق ماده 120، بودجه سال گذشته توسعه این رشته ورزشی امسال اخذ خواهد شد.

وی به برخورداری جایگاه خاص تنیس روی میز کردستان اشاره کرد و گفت: تنیس روی میز استان به دلیل داشتن ورزشکاران با اخلاق در سطح تیم‌های ملی و مربیان حرفه‌ای که مربیگری مقاطع سنی مختلف این رشته ورزشی را بر عهده دارند در سطح کشور بسیار مطرح و از جایگاه خاصی برخوردار است.

عبداللهی از روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان ابراز امیدواری کرد و  حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان را نسبت به این هیئت ورزشی اعلام کرد.   

وی خواستار حمایت و توجه بیشتر فدراسیون به هیئت تنیس روی میز کردستان شد و اظهار داشت: هر هیئت ورزشی می‌تواند از 10 منبع کمک بگیرد که یکی از این منابع فدراسیون است.

وی همچنین از رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان کردستان به دلیل حضور و اعزام تیم‌های استان در مسابقات خواستار جذب اسپانسر مالی برای این هیئت ورزشی شد و گفت: امیدوارم شاهد فعال سازی تمامی هیئت‌های تنیس روی میز شهرستان‌های سطح استان باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول