اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

در مورد همکاری با سموعی تابع نظر اداره کل ورزش اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره وضعیت همکاری فرشته سموعی با فدراسیون گفت: در مورد مربیان استانی که با فدراسیون همکاری می‌کنند تابع ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و تعامل آنها با هیئت‌ هستیم.

در مورد همکاری با سموعی تابع نظر اداره کل ورزش اصفهان هستیم

محمد زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به مشکلاتی که برای فرشته سموعی به وجود آمده، وضعیت همکاری وی با فدراسیون به چه صورتی می‌شود، اظهار کرد: در این باره خود خانم سموعی باید پاسخ‌گو باشند.

وی همچنین درباره برکناری مرتضی نیکوکار از ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان نیز تصریح کرد: رئیس هیئت باید با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها هماهنگ باشد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: در خصوص انتخاب و ادامه فعالیت روسای هیئت‌های استانی تابع نظر ادارات کل هستیم و افرادی که بتوانند با ادارات هماهنگی داشته باشند، به فدراسیون پیشنهاد داده شده و مورد موافقت قرار می‌گیرند.

وی درباره سرپرستی مهدی تکابی در هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان یکی از قطب‌های اصلی تنیس روی میز کشور است و با حضور تکابی که یکی از ورزشکاران بومی اصفهان در رشته تنیس روی میز بوده و شناخت خوبی نسبت به وضعیت این رشته دارد، به آینده این هیئت امیدوار هستیم.

زارع‌پور با اشاره به ظرفیت تنیس روی میز اصفهان تصریح کرد: اگر اصفهان بتواند همپای تهران حرکت کند، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت، همان طوری که در بخش بانوان و در رده‌های مختلف، نیمی از ترکیب تیم ملی را ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول