اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان خواستار شد

ایجاد خانه تنیس خراسان‌رضوی به منظور ارتقای ورزش استان

خبرگزاری فارس: مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان گفت: امیدواریم با عملی‌شدن قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در ساخت خانه تنیس خراسان رضوی، شاهد حضور نوجوانان این استان در تیم‌های ملی باشیم.

ایجاد خانه تنیس خراسان‌رضوی به منظور ارتقای ورزش استان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کاظم مستحقی راد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشد و پیشرفت در رشته ورزشی تنیس زمان‌بر است و با توجه ویژه‌ای که هیئت تنیس روی میز استان به سنین پایه دارد امیدواریم با عملی‌شدن قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در ساخت خانه تنیس خراسان رضوی، شاهد حضور نوجوانان و نونهالان استان در تیم‌های ملی باشیم.

وی در مورد انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور گفت: در سال‌های گذشته نیز پیشنهاد همکاری با فدراسیون را داشتم اما با توجه به اینکه مشغول بازی تنیس بودم فرصت همکاری فراهم نمی‌شد.

مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان افزود: با توجه به وجود متقاضیان زیاد در استان 4 میز پینگ پونگ مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی این همه استعداد نیست.

وی در ارتباط با تمرینات تیم ملی تنیس جوان گفت: از روز پنج‌شنبه 11 آبان ماه اردوی آمادگی این تیم در آکادمی تنیس روی میز تهران برگزار می‌شود و نفرات آماده از روز چهارشنبه 17 آبان ماه به مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول