اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تنیس روی میز عراق:

سطح فنی تنیسورهای ایرانی بالا است

خبرگزاری فارس: مربی تیم تنیس روی میز عراق گفت: تنیسورهای ایرانی از سطح فنی بالایی برخوردار هستند.

سطح فنی تنیسورهای ایرانی بالا است

حکمت شفیق‌جاسم در حاشیه هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تنیسورهای ایرانی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و سطح فنی بالایی دارند.

وی با اشاره به سطح بالای هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین تصریح کرد: این رقابت‌ها در هر دوره نسبت به گذشته پیشرفت چشم‌گیری دارد که این نشان‌دهنده ارتقای سطح مسابقات نسبت‌ به دوره‌های گذشته است.

مربی تیم تنیس روی میز عراق با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز عراق برای سومین سال است که در رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز قزوین شرکت می‌کند، متذکر شد: در هر سه دوره‌ای که شرکت کردیم قزوین میزبان خوبی برای این رقابت‌ها بوده و برگزاری چنین رقابت‌هایی تأثیر خوبی در پیشرفت تنیس روی میز دارد.

شفیق‌جاسم با بیان اینکه زیبایی قزوین شگفت‌آور است، عنوان کرد: قزوین بسیار زیباست و آثار دیدنی فراوانی دارد که البته با توجه به اینکه در هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین، بازی‌ها فشرده است، زمان کافی برای بازدید کامل از قزوین را نداریم.

انتهای پیام/77003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول