اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس ‌روی‌‌میز استان اصفهان خبر داد:

اصفهان میزبان رقابت‌های قهرمانی تنیس روی‌‌میز کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس ‌روی میز استان اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میزبانی رقابت‌های تنیس ‌روی‌میز قهرمانی کشور ویژه رده سنی بزرگسالان بر عهده این هیئت گذاشته شده است.

اصفهان میزبان رقابت‌های قهرمانی تنیس روی‌‌میز کشور
احمد احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تاریخ برگزاری رقابت‌های تنیس‌ روی‌‌میز قهرمانی کشور 27 آبان‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است. 
وی با بیان اینکه برای برگزاری رقابت‌های تنیس ‌روی‌‌میز قهرمانی کشور غیر از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت‌کننده‌ای دیگری در دسترس نداریم، تصریح کرد: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی حاضر نیستند رشته تنیس ‌روی‌‌میز را زیر پوشش خود ببرند. 
دبیر هیئت تنیس ‌روی ‌میز استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر باشگاه‌ها از ورزش‌هایی حمایت می‌کنند که نفع تبلیغاتی به ویژه در سازمان صدا و سیما برای آنها وجود داشته باشد، تاکید کرد: تنها در سال‌های 1388 و 1389 تیم ذوب‌آهن اصفهان حمایت از هیئت تنیس ‌رو‌ی ‌میز استان را بر عهده گرفت.
وی ادامه داد: هیئت تنیس ‌روی‌میز استان اصفهان توانسته است نظر صندوق مهر و بیمه توسعه را نیز برای حمایت‌های ورزشی جلب کند که امیدوارم در آینده شاهد حمایت‌های هر چه بیشتر آنها از ورزش تنیس ‌روی ‌میز این استان باشیم.
احسانی در مورد مشکلات مالی که برای اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وجود دارد، گفت: البته این اداره کل همواره سیاست‌های درآمدزایی را علاوه بر اینکه مدنظر خود قرار داده به هیئت‌های ورزشی استان نیز گوشزد کرده است.
وی افزود: ورزش تنیس روی‌ میز جزو آن‌ دسته از ورزش‌هایی است که برای جذب درآمد با مشکلات زیادی رو به‌رو است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول