اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون

رئیس هیئت تنیس روی‌میز کردستان انتخاب شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان با حضور دبیر فدراسیون و در قالب برگزاری مجمع انتخاباتی در سنندج انتخاب شد.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز کردستان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اقبال ذوالفقارنسب سرپرستی فعلی هیئت تنیس روی میز کردستان با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت برای مدت چهار سال انتخاب شد.

رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان از این رشته ورزشی به عنوان یک رشته ورزشی بدون رده سنی یاد کرد و گفت: علاقه‌مندان به تنیس روی‌میز می‌توانند در هر رده ‌سنی تنیس به دست گیرند و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ایجاد یک هیئت بدون تنش با دید باز را یکی از برنامه‌های خود نام برد و اظهار داشت: با وجود ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای و نامدار کشور می‌توانیم این رشته ورزشی را بیش از گذشته فعال و در کشور مطرح کنیم.

ذوالفقارنسب به حضور هشت نفر از ورزشکاران این استان در مسابقات لیگ و تیم‌های ملی کشور اشاره کرد و گفت: رشته ورزشی تنیس روی‌‌میز‌ کردستان همیشه در سطح کشور بدلیل داشتن ورزشکاران توانایی همچون میدیا لطف‌الله‌ نسبی مطرح بوده و از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی به اعزام تیم تنیس‌روی میز کردستان در مسابقات بین‌المللی کشور عراق اشاره کرد و افزود: این دوره رقابت‌ها سال گذشته در سلیمانیه برگزار شد و ورزشکاران نوجوان و جوان استان کردستان در هر دو رده سنی به مقام سوم دست یافتند.

رئیس هیئت تنیس روی میز کردستان با بیان اینکه ورزشکاران این استان نسبت به سایر استان‌های سطح کشور از امکانات کمتری برخوردارند، اظهار داشت: در بین ورزشکاران و جوانان این استان استعداد‌هایی خاصی نهفته است که در ترقی این رشته ورزشی در کردستان نقش بسزایی داشته‌اند.

وی در پایان به حضور پیشکسوتان و افراد تحصیلکرده در این رشته ورزشی اشاره و اظهار امیدواری کرد: با حضور این افراد در کنار هم شاهد توسعه تنیس‌روی میز در سراسر استان باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول