اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

تیم بانوان ذوب‌آهن برای قهرمانی در لیگ شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: بر اساس تعاملات صورت‌گرفته با باشگاه ذوب‌آهن، تیم بانوان این باشگاه برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده و تیم مردان برای کسب تجربه به میدان می‌رود.

تیم بانوان ذوب‌آهن برای قهرمانی در لیگ شرکت می‌کند

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم تنیس روی میز بانوان ذوب‌آهن برای حضور قدرتمند در لیگ بسته شده و محبوبه عمرانی، ندا شهسواری و پریسا صمدی سه ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان ایران هستند که برای این تیم به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: برای تیم لیگ برتری بانوان ذوب‌آهن شش بازیکن جذب شده‌اند که دو نفر از آنها غیر بومی و چهار بازیکن دیگر بومی هستند.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به حضور تیم مردان ذوب‌آهن در لیگ برتر تنیس روی میز نیز بیان کرد: برای تیم مردان تجربه‌اندوزی اهمیت دارد و با ترکیبی از بازیکنان جوان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند تا بازیکنان جوان در رقابت با سایر بازیکنان میدان دیده شوند.

وی اضافه داد: دیدگاه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بر همکاری و تعامل دو جانبه با باشگاه ذوب‌آهن استوار شده و در نظر داریم بودجه باشگاه ذوب‌آهن را با امکانات و تجهیزات هیئت تنیس روی میز تلفیق کنیم.

تکابی به برگزاری مسابقات دسته برتر تنیس روی میز بانوان کشور به میزبانی اصفهان اشاره کرد و افزود: در این رقابت‌ها که در محل‌ خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار می‌شود، از هشت بازیکن دسته برتر کشور، سه بازیکن اصفهانی هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول