اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تنیس روی میز روسیه:

رقابت‌های جام فجر قزوین نفس‌گیر است

خبرگزاری فارس: مربی تیم تنیس روی میز روسیه گفت: بازی‌های هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین نفس‌گیر است و تماشاگران شاهد رقابت‌های جذابی خواهند بود.

رقابت‌های جام فجر قزوین نفس‌گیر است

فرهاد اسماعیلی در حاشیه هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رشته ورزشی تنیس روی میز به دلیل جذابیتی که دارد علاقه‌مندان زیادی را برای تماشا جذب خود می‌کند.

این مربی با بیان اینکه مردم ایران را دوست بسیار دارد، افزود: مردم ایران بسیار خون‌گرم و مهمان‌دوست هستند به همین دلیل مردم ایران را دوست دارم و از حضور در قزوین برای شرکت در این مسابقات خوشحالم.

مربی تیم تنیس روی میز روسیه با بیان اینکه بازی‌های هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین نفس‌گیر است، تصریح کرد: بازیکن‌های خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند که از قابلیت‌های مطلوبی برخوردار هستند.

اسماعیلی در خصوص میزبانی قزوین از هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر گفت: قزوین به نحو شایسته‌ای از این رقابت‌ها تا به امروز میزبانی کرده است.

وی سطح این رقابت‌ها را مطلوب دانست و تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در هشتمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین قدرتمند هستند و این سبب شده رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شود.

انتهای پیام/77003/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول