اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین خبر داد

آغاز رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز از فردا در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین گفت: رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز از فردا در قزوین آغاز می‌شود.

آغاز رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز از فردا در قزوین

ابوالفضل حمزه‌ای دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین بعد‌از‌ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز در استان قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها از صبح فردا با حضور هفت کشور خارجی و چهار تیم داخلی از کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کشورهای روسیه، لبنان، بلاروس، آذربایجان، عراق، روسیه، تاجیکستان و تیم تاتارستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

حمزه‌ای با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور تیم‌های خارجی قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود، افزود: پینگ پنگ‌بازان جوان قزوینی حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند از این مسابقات که یک کلاس آموزشی محسوب می‌شود استفاده لازم را ببرند.

دبیر هئیت تنیس روی میز استان عنوان کرد: پیش از این قرار بود چند کشور خارجی دیگر در این مسابقات حضور داشته باشند اما در نهایت تیم‌های مجارستان، قرقیزستان و ترکمنستان که پیش از این برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند در روزهای گذشته از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود این رقابت‌ها در بخش زنان هم برگزار شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه آمادگی لازم برای برگزاری این مسابقات را هم داشتیم اما به علت اینکه حضور تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به حد نصاب نرسید، این مسابقات را با تصمیم فدراسیون منحل کردیم.

حمزه‌ای با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی در بخش بانوان در صورت برگزاری می‌توانست برای بانوان تنیسور استان مؤثر واقع شود، عنوان کرد: حضور پینگ پنگ‌بازان زن دیگر کشورها قطعا می‌توانست یک رویارویی مناسب را برای بانوان کشورمان در پی داشته باشد.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین خاطرنشان کرد: هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی پینگ پنگ قزوین از 9 تا 12 آذر ماه در بخش‌های تیمی، دو نفره و انفرادی در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول