اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کم‌تجربگی سرداور؛

شرایط مسابقات بین‌المللی تنیس‌ روی‌میز نامناسب بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان گلستان گفت: سرداور رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز به دلیل کم‌تجربگی شرایط آرام این دوره از رقابت‌ها را نامناسب کرده بود.

شرایط مسابقات بین‌المللی تنیس‌ روی‌میز نامناسب بود
سیدنادر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سرداور مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان با وارد کردن استرس به اعضای هیئت و عوامل اجرایی مسابقات و ایجاد فضای نامناسب، شرایط آرام این دوره از رقابت‌ها را نامناسب کرده است.
وی تصریح کرد: خانم مرندی برای اولین بار سرپرستی یک مسابقات این چنینی را بر عهده گرفته و به علت عدم آگاهی از چنین شرایطی، عوامل اجرایی را به باد انتقاد گرفته است.
دبیر هیئت تنیس استان گلستان گفت: هیئت تنیس روی میز استان گلستان تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط میزبانی مناسب از میهمانان داخلی و خارجی داشته است ،ولی سرداور مسابقات از شرایط بهینه موجود نتوانسته بهره لازم را ببرد.
این مسئول ادامه داد: با توجه به سرپرستی نامناسب سرداور این مسابقات تنها با سرپرستی اعضای فدراسیون، اشخاصی مانند نایب رئیس و روابط بین‌الملل امکان برگزاری مطلوب به وجود آمد.
شیخی اضافه کرد: از سوی فدراسیون تسهیلاتی مانند میز تنیس به هیئت استان، برای برگزاری بهتر مسابقات ارائه شد و همچنین هزینه اهدا جوایز در پایان مسابقات را فدراسیون تنیس بر عهده گرفته است.
مسئول آموزش فدراسیون تنیس متذکر شد: تاکنون در کشور ایران مشابه این دوره از مسابقات بین‌المللی که رنکینگ جهانی داشته باشد، برگزار نشده است.
وی در پایان اذعان داشت: از حمایت و همکاری استانداری گلستان، فرمانداری گرگان و اداره کل تربیت بدنی استان کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول