اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

وحدت نمایندگان مجلس موجب پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حفظ وحدت بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌تواند مشکلات داخلی ایران را با راهکارهای مناسب در سریع‌ترین زمان برطرف کند.

وحدت نمایندگان مجلس موجب پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام علی قابل امروز به مناسبت روز مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حفظ وحدت بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلات داخلی ایران را با راهکارهای مناسب در سریع‌ترین زمان برطرف کند و با تحقق این امر رشد و پیشرفت این کشور را ارتقا داد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام هر لحظه شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کنند، عنوان کرد: آنان از مسائل بحرانی کشور از جمله افزایش کالاهای ضروری مردم، دلار و سکه نهایت استفاده را می‌کنند تا بتوانند نقشه‌های شوم خودشان را عملی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دلسوز نظام انقلاب اسلامی ایران هستند و برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند و با حفظ وحدت یکدیگر بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

قابل خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند با وحدت و اتحاد یکدیگر نیازهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم را به صورت دقیق نیازسنجی کنند و با اولویت‌بندی آنها تصمیم‌های مناسب را با شرایط و امکانات موجود جامعه در مجلس شورای اسلامی اتخاذ کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از مسائل کشور با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند، اضافه کرد: این اختلاف نظر که براساس ایده‌ها، افکار و سلیقه‌های مختلف آنان به وجود می‌آید یک امر طبیعی است و آنان باید این اختلاف‌نظرها را با بصیرت و وحدت به نحو مطلوبی برطرف کنند تا دشمنان اسلام از این موقعیت سواستفاده نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اتخاذ تصمیمات مناسب و به موقع برای رفع مشکلات کشور می‌توانند توطئه‌های دشمنان اسلام را به خوبی خنثی کنند.

قابل، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی که در هر زمان به شاخص‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شده راحت‌تر توانسته به مردم خدمت‌رسانی کند، یادآور شد: بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مصمم‌تر بر محور این شاخص‌ها حرکت کنند تا بتوانند خدمات مفیدتری به اقشار مختلف جامعه ارایه دهند.

* نمایندگان مطیع ولایت فقیه هستند

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «نباید به اختلافات داخلی دامن زد»، گفت: دامن زدن به اختلافات جزئی و کوچک در کشور زمینه بسیاری از مشکلات دیگر را به وجود می‌آورد که بر این اساس باید به شدت از این امر خودداری کرد.

این مسئول ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اطاعت از بیانات رهبر فرزانه انقلاب به شدت از این امر پرهیز کردند که این بیانگر مطیع بودن آنان به رهبری و زمان‌شناسی به موقع آنان در رفع مشکلات داخلی کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از حقوق مردم به نحو شایسته‌ای حمایت کنند، متذکر شد: آنان باید مشکلات آحاد جامعه را شناسایی کنند و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام بدهند.

قابل، با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی طرح سئوال از رئیس جمهور نیاز ضروری کشور نبود، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان مجلس استان قزوین با رأی ندادن به این طرح توانستند براساس صلاح کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول