اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

نمایندگان مجلس در راستای تحقق‌ رهنمود‌های رهبری بکوشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: امروز آحاد مسئولان، کارگزاران و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش برای تحقق رهنمود‌های رهبری را باید وظیفه خویش دانسته و در این راستا گام بردارند.

نمایندگان مجلس در راستای تحقق‌ رهنمود‌های رهبری بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با بیان اینکه وجود تحریم و تهدید هیچ‌گاه از ارائه ملت برای دست‌یابی به قله‌های عزت و افتخار جهانی نمی‌کاهد، اظهار کرد: تلاش برای رساندن کشور به عرصه‌های پیشرفت و توسعه امروز با وحدت و یکدلی مردم محقق شده و امکان‌پذیر می‌شود.

امام جمعه دانسفهان افزود: وجود برخی مشکلات و موانع در کشور هیچ‌گاه نمی‌تواند اندکی از اراده ملی برای افتخار‌آفرینی و پیشرفت کم کرده و مردم را از روحیه خودبا‌وری و اتحاد باز دارد.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس تصریح کرد: این عالم وارسته و مبارزه شجاع که چند دوره نیز سابقه حضور در مجلس را داشت همواره با قاطعیت از احکام ملی و اسلامی حفاظت کرده و مقابل حکومت گستاخ  پهلوی ایستادگی می‌گرد.

امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید با اقتدار و با وضع صحیح قوانین از حقوق ملت و اهداف انقلاب اسلامی پاسداری کند، تصریح کرد: شخص نماینده دارای ویژگی‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به ایمان، تقوای بالا، پرهیزگاری، دوری از تمایلات دنیوی، روحیه استکبار‌ستیزی، تیزبینی و بصیرت، پیوند عمیق با آرمان‌های اسلام و ملت، دارای افق دید بلند و نیز تلاش برای رونق و کمک به پیشرفت همه‌جانبه نظام اسلامی اشاره کرد.

انصاری افزود: فردی که برای مدتی معین نمایندگی یک شهر و یا منطقه را بر عهده می‌گیرد باید به دور از تمام آفات و حواشی دیگر تنها در فکر وضع صحیح قوانین و تلاش برای ارتقای کشور باشد.

امام جمعه ارداق نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق نیز با اشاره به 12 آذر سالروز تصویب قانون اساسی متذکر شد: زیربنای رشد و شاخص حرکت نظام اسلامی پیروی از اصل قانون اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو اذعان داشت: امروز کسانی که به قانون عمل نکرده و از آن سرپیچی می‌کنند، قطعا به کشور خیانت کرده و مردم نیز با قاطعیت به انحراف و مخالفت آنان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول