اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

نمایندگان اردبیل در مجلس بودجه بیشتری را سرازیر کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در فصل بودجه‌ریزی باید اعتبارات بیشتری را به این استان سرازیر کنند.

نمایندگان اردبیل در مجلس بودجه بیشتری را سرازیر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا دباغ‌عبداللهی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر اردبیل با حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه اهالی استان اردبیل از عطوفت و مهر مسئولان کشور بی‌بهره بوده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستم بودجه‌نویسی و اخذ اعتبارات بر اساس چانه‌زنی اتفاق می‌افتد امیدواریم با توجه به وزن نمایندگان استان به ویژه منصور حقیقت‌پور با سابقه دیرین بتوانیم در جذب اعتبارات حوزه‌های مختلف به ویژه عمران شهری و همچنین جذب سرمایه‌گذاران موفق عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنگونه که این استان و شهر اردبیل نیازمند توجه و همراهی است این اقدام مبارک اتفاق نیفتاده و ما از برخی نارسایی‌ها در حوزه جذب اعتبارات و سرمایه‌گذاران بی‌نصیب هستیم.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه نمایندگان این شهر به ویژه حقیقت‌پور به مشکلات و نارسایی‌ها آگاهی کامل و جامعی دارند، یادآور شد: در این باب شایسته آن است که نمایندگان استان حق واقعی این منطقه را طلب کنند و حتی ریالی برای این استان سرازیر شود نباید از تلاش و همت واقعی غافل باشند.

دباغ‌عبداللهی گفت:‌ هر چه توان داریم باید در جذب اعتبارات فصل شهری از آن استفاده کنیم و مردم به نمایندگان مجلس نهم امیدوار هستند تا تغییرات محسوسی را در زندگی و روند توسعه شهری مشاهده کنند.

این مسئول عنوان کرد: ما تنها با همراهی و همدلی می‌توانیم در جلب و جذب این اعتبارات موفق عمل کنیم و با گرفتن امتیازات بیشتر از طریق وزرا برای این استان قادر خواهیم بود تحولات عظیمی را شکل دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز احساس مسئولیت و انجام شایسته آن را در جهت رفاه و آسایش مردم یک حرکت خطیر و شایسته توصیف کرد و بیان داشت: از نماینده مردم اردبیل انتظار داریم در حل مشکلات جاده اردبیل – سرچم و برطرف کردن برخی از نارسایی‌ها در حوزه ارتباط زمینی و همچنین تکمیل راه‌آهن اردبیل و خط ریلی تاثیر‌گذار شمال غرب کشور همتی جامع داشته باشند.

محمد اصلانیان دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اهمیت مدیریت واحد شهری را یادآور شد و اذعان داشت: هر چقدر اختیارات شوراها در انجام شایسته امور بیشتر باشد به همان میزان حوزه انجام کارها و وظایف به شایستگی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/62005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول