اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید نمایندگان مجلس از توانمندی‌های کشاورزی قائمشهر

خبرگزاری فارس: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مرکز پرورش ماهی قزل‌آلا در روستای نماورکلای قائمشهر و چند پروژه بخش کشاورزی این شهرستان بازدید کردند.

بازدید نمایندگان مجلس از توانمندی‌های کشاورزی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ظهر امروز در این بازدید  سید هادی حسینی و کمال علی‌پور دو نماینده قائمشهر، جویبار و سوادکوه، به همراه مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی و اعضای کارگروه کشاورزی استان مازندران و شهرستان‌ها حضور داشته و مسائل مربوط به حوزه کشاورزی را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار قائمشهر نیز در این بازدید برنامه‌ریزی، اجرا و هماهنگی برای برقراری تعامل مثبت برای فعالیت در بخش کشاورزی و شیلات را از اهداف این بازدید عنوان کرد و افزود: اعضای کمیسیون مجلس از نزدیک با مشاهده توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی و شیلات این شهرستان به بررسی مشکلات خواهند پرداخت.

علی پیرفلک در مورد ظرفیت آبزی‌پروری شهرستان قائمشهر افزود: پارسال 9 هزار و 500 تن انواع ماهیان پرورشی در قائمشهر تولید شد که یک هزار تن از نوع ماهی‌های گرم آبی و بقیه سردآبی بودند.

در ادامه این بازدید، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از یک مزرعه پرورش ماهی قزل‌آلای جویبار، یک مزرعه مرغ لاین و از مزارع کشاورزی و شهرک‌های گلخانه‌ای استان مازندران بازدید کردند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول