اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

نمایندگان مجلس از شهید مدرس درس بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس از نمایندگان خواست تا از سیره این شهید درس گرفته و آن را الگوی خود قرار دهند.

نمایندگان مجلس از شهید مدرس درس بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: شهید مدرس دارای ویژگی‌های برجسته بوده که توجه به این ویژگی‌ها در ایفای وظایف نمایندگی ضرورت دارد.

وی افزود: این شهید والامقام در تشکیل نظامی برخواسته از مبانی اسلامی سال‌ها بعد تحت عنوان انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای داشته است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید رهرو شهید مدرس بوده و از سلامت سیاسی و اخلاقی برخوردار باشند، گفت: ویژگی‌هایی چون ساده زیستی، مردمی بودن، دین‌داری و ... از وی به عنوان الگویی در مسیر خدمت رسانی به مردم تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: این عالم برجسته به هیچ یک از منابع قدرت و ثروت وابسته نبوده و همواره در مسیر حق و حقیقت گام بر می‌داشت.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین با قدردانی از اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی در پس گرفتن امضای سوال از رئیس جمهور در اجرای منویات مقام معظم رهبری این مهم را سبب حفظ وحدت هر چه بیشتر در مقطع حساس کنونی خواند.

وی با گرامیداشت روز دانشجو و تاکید بر هوشیاری هر چه بیشتر دانشجویان گفت: دانشجویان در واقع افسران جنگ نرم بوده که در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش برجسته‌ای را دارند.

انتهای پیام/63002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول