اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تشریح کرد

دلایل طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تشریح برخی دلایل طرح سئوال مجلس از رئیس جمهور گفت: طرح سئوال از رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان مجلس در حال پیگیری است و از حدنصاب قانونی نیز عبور کرده است.

دلایل طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور

جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: استیضاح وزیر ورزش و جوانان  ارتباطی با نشست خبری رئیس جمهور  نداشت و این موضوع از مدت‌ها قبل در فضای مجلس مطرح بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به طرح سئوال از رئیس‌جمهور نیز یادآور شد: سئوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس در حال پیگیری است و از حدنصاب قانونی نیز عبور کرده است.

کریمی قدوسی بیان کرد: عمده دلایل طراحان سئوال برای احضار رئیس‌جمهور به فضای مجلس، صحبت‌های اخیر ایشان در نشست خبری با خبرنگاران، وضعیت آشفته اخیر در بازار ارز و سکه و همچنین پاسخگو نبودن رئیس بانک مرکزی در قبال مسائل اخیر بر اساس قانون اساسی است.

وی افزود: مجموعه این دلایل سبب شد تا نمایندگان به این نتیجه برسند که رئیس‌جمهور در مجلس حضور پیدا کند و به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر اصلاً بحرانی نیست، البته نباید منکر وجود مشکل نیز شد، اما مسئله مهم این است که در شرایط فعلی می‌توان مسائل را با مدیریت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مدیریت کرد.

کریمی قدوسی در ادامه با اشاره به بیانیه نمایندگان مجلس در ارتباط با صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور تاکید کرد: در جریان این مسئله نیستم، اما سئوال از رئیس‌جمهور نسبت به صدور بیانیه در اولویت است.

وی گفت: بخشی از صحبت‌های رئیس‌جمهور در نشست خبری اخیر، منفی بود اما توصیه اکید مقام معظم رهبری این است که در شرایط کنونی مسئولان از پاسخگویی به یکدیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول