اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان کرج:

شهید مدرس الگوی مناسبی برای نمایندگان مجلس

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کرج گفت: شهید مدرس الگویی مناسب برای تمام مدیران و مسئولان کشور و به ویژه نمایندگان ملت در مجلس است.

شهید مدرس الگوی مناسبی برای نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، امام امت (ره) تاکید فرمودند که همه امور باید به دست مردم و با رای و نظر آنها بر اساس تعالیم دینی انجام شود.

وی افزود: ایشان درباره مجلس نیز تاکید فرمودند که مجلس در راس امور است،‌ لذا باید افرادی وارد خانه ملت شوند که از سلامت فکری و توان و تخصص و بالاخره باورهای عمیق دینی برخوردار باشند.

خطیب جمعه شهرستان کرج تاکید کرد: یک مجلس قوی می‌تواند بازوی قدرتمندی برای رفع مشکلات کشور باشد،‌ به شرط آنکه قانون مصوب نمایندگان از کار کارشناسی مناسب برخوردار بوده و نظارت جدی بر اعمال آن وجود داشته باشد.

کازرونی تاکید کرد: اختلاف نظر میان قوای مختلف امری طبیعی است،‌ اما همه باید بدانیم هدف تعالی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو گفت: دانشجویان ایرانی خوشبختانه آگاه، متعهد،‌ ولایی و با بصیرت هستند و در امور مختلف به عنوان حامی نظام و انقلاب اقدامات موثری انجام داده‌اند.

کازرونی در پایان تاکید کرد: نسل جوان و دانشجویان ایرانی همواره پیرو ولایت بوده‌اند و نظرات آنها در مسائل مختلف باید مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول