اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

نمایندگان مجلس نمی‌توانند وعده عمرانی بدهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان مجلس نباید انتظار تمرکز بر حوزه عمرانی را داشت و از همین حیث نمایندگان نمی‌توانند وعده عمرانی بدهند.

نمایندگان مجلس نمی‌توانند وعده عمرانی بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد کریمی قدوسی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: نمایندگان مجلس همواره از استاندار خراسان‌رضوی خواستار شفاف‌سازی در عملکرد شهرداری بوده‌اند.

وی افزود: نمایندگان مجلس در حوزه عمرانی نمی‌توانند وعده دهند چرا که در شرح وظایف آنان نیست، اما در این امر در بحث برنامه‌ریزی بودجه تمام تلاش خود را برای افزایش بودجه از سوی دولت می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه شهردار و شورای شهر مسئولیت رسیدگی به عمران و آبادانی و مدیریت فضای شهری را دارند گفت: سالانه 6 هزار میلیارد تومان بابت مدیریت شهری و اصلاحات عمرانی به شهرداری مشهد اعتبار داده می‌شود که این رقم با مدیریت صحیح می‌تواند در ارتقای فضای فرهنگی و زیباسازی شهر هزینه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: علاوه بر بودجه سالانه ذکر شده، شاهد کمک‌های دولتی در راه‌اندازی بی.آر.تی و قطار شهری مشهد نیز هستیم؛ که رقمی در حدود 60 تا 70 میلیارد تومان است.

کریمی با اشاره به اولویت‌بندی محورهای رسیدگی نمایندگان در مشهد گفت: مشهد در مجلس پنج نماینده دارد و این پنج نفر با توافق صورت گرفته در افقی پنج ساله پنج محور مهم در مشهد را بررسی و رسیدگی می‌کنند که مشکلات حاشیه شهر مشهد با جمعیتی قریب به یک‌میلیون نفر در رأس آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: مسائل فرهنگی، اعتلای جایگاه زیارت، زائر و رسیدگی به مقوله بافت فرسوده اطراف حرم، مسائل عمرانی و ترافیک و مسائل بهداشتی پنج محور تشکیل‌دهنده فعالیت نمایندگان مجلس مشهد هستند.

انتهای پیام/70005/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول