اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

نمایندگان در رفع مشکلات اقتصادی مؤثرند/ نگاه نمایندگان مجلس فرا استانی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تصمیم‌های به موقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به راحتی می‌تواند آشفتگی اوضاع کشور را که به علت افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم به وجود می‌آید، کاهش داد.

نمایندگان در رفع مشکلات اقتصادی مؤثرند/ نگاه نمایندگان مجلس فرا استانی باشد

حجت‌الاسلام علی قابل امروز به مناسبت روز مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تصمیم‌های به موقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به راحتی می‌تواند آشفتگی اوضاع کشور که به علت افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم به وجود می‌آید را کاهش داده و با تحقق این امر رضایت اقشار مختلف جامعه را از مسئولان کشوری به خوبی کسب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بصیرت و زمان‌شناسی به موقعی داشته باشند تا در مسائل بحرانی و ضروری کشور بتوانند با بینش و آگاهی تصمیمات مطلوب را اتخاذ کند.

این مسئول با اشاره به مشکلات افزایش برخی از کالاهای ضروری مردم عنوان کرد: در یک برهه از زمان به دلایل مختلفی برخی از کالاهای ضروری مردم به شدت افزایش قیمت پیدا می‌کنند که این امر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این مواقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بصیرت و زمان‌شناسی به موقع باید بلافاصله با هم‌فکری و اتحاد یکدیگر تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند تا این مشکلات را در کم‌ترین زمان برطرف کنند.

وی با بیان اینکه برپایی انقلاب اسلامی در ایران به سادگی به وجود نیامده، بیان کرد: رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای برپایی این انقلاب با صبر و استقامت در برابر دشمنان اسلام شجاعانه مبارزه کردند تا بتوانند نظام واقعی اسلام را در کشورشان تشکیل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: اکنون نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند و در برپایی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم باشند تا بتوانند اهداف دین مبین اسلام را در کشورشان اجرا کنند.

نمایندگان با شناختن دشمن نقشه‌های آنان را خنثی‌ می‌کنند

قابل با اشاره به اینکه برنامه‌ها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بر محور آرمان‌ها و اهداف دین اسلام حرکت می‌کند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از این آرمان‌های والا به خوبی حمایت و دفاع کنند تا این اهداف به خوبی در این کشور محقق شود.

این مسئول اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مطالعه و شناخت دقیقی از دین اسلام داشته باشند تا بتوانند با بصیرت و آگاهی مطلوب اهداف این دین را در جامعه اسلامی پیاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین شناخت دشمن را از ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان و ابراز داشت: آنان با این شناخت به نحو مطلوبی می‌توانند ترفندها و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از بین مردم انقلابی انتخاب شدند، بهتر می‌توانند مشکلات و نیازهای ضروری مستضعفان و قشر ضعیف آحاد جامعه را درک کنند و برای رفع آنها اقدامات مناسبی‌تری را انجام دهند.

قابل با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به مسائل مهم جامعه سطحی‌نگر، محدودنگر و کوتاه‌بین نباشند، اذعان داشت: آنان با دارا بودن این وی‍ژگی در رأی دادن به هر قانونی در مجلس شورای اسلامی آن را مختص شهر خود نمی‌دانند بلکه تصویب آن را برای همه افراد کشورشان می‌دانند و بر این اساس در رأی دادن دقت ویژه‌ای می‌کنند.

انتهای پیام/77009/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول