اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه جدال نفتی‌ها با ذوبی‌ها

سرمربیان بدون برد، فانوس به‌دست ‌دنبال لغزش حریفان

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی با سفر به آبادان امیدوار است تا نخستین برد را با تیم جدید خود کسب کند؛ ‌آلفردوی پرتغالی نیز تاکنون نتوانسته راه دروازه حریف را به مهاجمان خود بیاموزد.

سرمربیان بدون برد، فانوس به‌دست ‌دنبال لغزش حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان فردا چهارشنبه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پیر تختی میزبان ذوب آهن است.

این بازی گرچه یک دیدار از نیم فصل اول بوده اما برای این دو تیم حکم یک جدال پایان لیگی را دارد چرا که هر دو با تمام قدمت و اعتبارشان در فوتبال ایران در لیگ جاری فانوس به‌دست به‌دنبال لغزش حریفان و یا شاید کسب امتیاز از بازی‌های خود هستند.

روزگار هیچکدام از این تیم‌ها خوش نیست چرا که نفت در زمان مدیریت سابق خود کاستای پرتغالی را به‌کار گرفت، اما اندیشه‌های وی بسیار با فوتبال تماشاگرپسند آبادانی‌ها فاصله داشت تا اینکه با تغییرات مدیریتی در نیمکت نفتی‌ها نیز شاهد تغییرات پرتغالی باشیم!

آلفردو گرچه به لحاظ ساختاری بسیار به اوضاع تیم صنعت نفت سامان داد اما تاکنون نتوانسته راه دروازه حریف را به مهاجمان خود بیاموزد، این مربی امیدوار است که فردا با کسب هر سه امتیاز این دیدار با خیال آسوده‌تر به مصاف پیکان در هفته هفدهم برود تا نیم فصل را با امیدواری به سرانجام برساند.

قطعاً نفتی‌ها ضعف‌های خود را پیدا کرده و برای ادامه مسابقات به فکر پوشاندن نقاط ضعف خود هستند و از شواهد پیداست که نفت در نیم فصل دوم بسیار متفاوت با نیم فصل اول ظاهر خواهد شد.

اما در آن سوی میدان، ذوب آهن با فرهاد کاظمی به آبادان سفر کرده که از زمان حضور این مربی همچون همتای خود در تیم مقابل موفق به کسب پیروزی نشده اما روند پرفراز و نشیبی داشته است.

نگاه‌ها بر عملکرد فرهاد کاظمی نیز هست چرا که با حضور وی در روند نتیجه‌گیری این تیم تغییری حاصل نشده و این موضوع مدیران ذوب را کاملاً نگران کرده است.

ذوبی‌ها نیز برای جبران مافات و اثبات شایستگی‌هایشان بیکار نمی‌نشینند و بی‌شک برنامه‌های بسیاری برای رویاروی با زردپوشان آبادانی دارند.

تاریخچه دیدارهای این دو تیم نشان می‌دهد که در این دیدار هیچ تیمی از پیش برنده نیست و ورق به سود تیمی برخواهد گشت که درصد بیشتری از مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند و مهاجمان خود را به خوبی تغذیه کند، همچنین از حمایت تماشاگر نیز برخوردار باشد.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول