اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

هدف ما شناسایی نقاط ضعف تیم نفت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به اینکه از لحاظ قدرت‌بدنی، بازیکنان تیم در موقعیت مطلوبی قرار دارند، گفت: تمرین‌ها در هفته‌های آینده سبک‌تر می‌شود، و هدف، بیشتر شناسایی نقاط ضعف تیم است.

هدف ما شناسایی نقاط ضعف تیم نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آلفردو کاسیمیرو، در کنفرانس خبری بعد از دیدار دو تیم فوتبال نفت آبادان و داماش گیلان که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مدت زیادی نیست که سرمربی‌گری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده گرفته‌ام و البته زمان زیادی است که خبرنگاران آبادانی از من انتقاد نکرده‌اند.

وی افزود: بهترین نکته بازی نفت در این دیدار تحلیل نرفتن بازیکنان در دقایق پایانی بوده که این مهم به دلیل تمرین‌های مداوم شش روزه بدنسازی تیم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: با انجام این بازی امیدوار شدیم که می‌توان تیم را تغییر داد و تقویت کرد زیرا از صنعت نفت شاهد بازی خوبی بودیم.

وی اضافه کرد: البته برای این کار باید از قبل برنامه‌ریزی می‌شد زیرا لیگ به ساختمان شبیه است و من این ساختمان را از مراحل آغازین ساخت و از پی‌ها مهندسی نکرده‌ام.

کاسیمیرو در پاسخ به اینکه چرا تیم نفت حملات زهرآگینی نداشت، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم تمام قوای تیم را به حمله متمرکز کنیم و از دفاع غافل شویم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر باید مسائل روحی و روانی تیم را نیز در نظر گرفته و با توجه به زمانی که در اختیار داریم به رتبه‌های بالای جدول چشم بدوزیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که چرا تعویض سوم تیم نفت انجام نگرفت، گفت: این یک ریسک است، در ضمن لازم نیست که حتماً سه تعویض در بازی انجام شود زیرا گاهاً نباید به ترکیب تیم دست زد.

وی با بیان اینکه با نتیجه تساوی در این بازی، دفاع خوبی را در تیم نفت شاهد بودیم، ادامه داد: ما باید از خط دفاعی و از عقب تیم را بسازیم زیرا نمی‌توان دفاع را باز گذاشت و تنها به فکر حمله بود.

کاسیمیرو همچنین در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا در صورت مشاهده عدم موفقیت بر سانتر‌ها، شیوه بازی تغییر نکرد، بیان کرد: ما ابزار دیگری برای تاکتیک متفاوت در این زمینه در اختیار نداشتیم.

وی در پاسخ به به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با وجود اینکه بازیکنان با تحلیل بدنی مواجه نبودند دلیل گام‌های سنگین آنها چه بود، گفت: بله بازیکنان نفت به‌دلیل تمرین‌های سخت در هفته‌های اخیر با گام‌های سنگین، بازی امشب را به تساوی پیش‌ بردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رویه تمرین‌ها در هفته‌های آتی نیز با همین سنگینی روبه‌رو است، گفت: تمرین‌ها در هفته‌های آینده سبک‌تر می‌شود و هدف، بیشتر شناسایی نقاط ضعف تیم است.

دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و داماش گیلات با پنج کارت زرد همراه بود که والری از نفت آبادان در دقیقه 24 و مرتضی ابراهیمی در دقیقه 15، حسین ابراهیمی در دقیقه 90 بازی، محمدرضا مهدوی در دقیقه 67 و مصطفی حاجتی در دقیقه 60 بازی از داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار نخستین بازی نفت آبادان در لیگ برتر جاری‌ست که تعداد حضور در زمین حریف را به دو برابر رسانده و با تعداد کرنر‌های بیشتر از تیم مقابل، هیچ گلی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول