اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان:

تنها هدف ماندن تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان گفت: تنها هدف، حضور و ماندن تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ برتر است.

تنها هدف ماندن تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر است

ناصر گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در راستای تقویت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ایجاد زمینه و بسترهای لازم در این خصوص است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر عدم انتصاب سرمربی بومی برای سکان‌داری تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: ما هر گزینه و فردی را که به نفع این تیم در تلاش باشد حمایت می‌کنیم.

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان خاطر نشان کرد: قطعاً کانون هیچ مشکلی با فرد یا گزینه خاصی در تیم ندارد و تنها ارتقای سطح کیفی تیم نفت آبادان برایش بااهمیت است.

وی اضافه کرد: در همین راستا باید دست در دست یکدیگر گذاشته و در راستای رفع مشکلات پیش‌روی تیم گام‌های متعالی برداریم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای این تیم در جدول لیگ برتر باشیم.

گودرزی ادامه داد: قطعاً هر تفرقه‌افکنی در تیم نفت آبادان به ضرر تیم بوده و سبب نزول سطح این تیم در لیگ برتر می‌شود که همواره باید این موضوع را مدنظر قرار داد.

وی در پایان بیان کرد: جلسات عمومی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان هر دوشنبه برگزار و در آن به بررسی موارد و موضوعات مختلف در راستای تقویت ورزش شهرستان پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول