اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:

نفت آبادان آماده بازی در مقابل داماش گیلان است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تمرینات تیم در دو هفته گذشته سخت‌تر بوده زیرا روز جمعه بازی مهمی را در مقابل تیم داماش گیلان داریم.

نفت آبادان آماده بازی در مقابل داماش گیلان است

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص بازی فردا تیم نفت آبادان در مقابل داماش گیلان اظهار کرد: از زمان حضور خود در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، زحمت بسیاری برای این تیم کشیده و تیمی شاداب را آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به وجود مشکل و ضعف در قدرت بدنی بازیکنان تیم تصریح کرد: تمرینات تیم در دو هفته گذشته سخت‌ بوده زیرا روز جمعه بازی مهمی را در مقابل تیم داماش گیلان داریم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان همچنین عنوان کرد: در گذشته کار بدنی خوبی روی بازیکنان انجام نشده به‌ همین دلیل در دو بازی تدارکاتی بازی شادابی را از تیم ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به بازی روز جمعه، تمرینات سبک‌تر شده است، گفت: تیم خود را برای بازی فردا آماده می‌بینیم.

غفاری با بیان اینکه تمرینات تیم با هماهنگی کادر فنی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: امروز برنامه تمرینی سبکی را برای آمادگی بیشتر در برابر گیلانی‌ها در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول