اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:

مصطفی صبری از تیم نفت آبادان کنار گذاشته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به‌دلیل مصدومیت، «مصطفی صبری» را از لیست خارج کرده تا بتوانیم مدافعی را جایگزین این بازیکن کنیم.

مصطفی صبری از تیم نفت آبادان کنار گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مصطفی صبری مدافع تنومند تیم صنعت نفت آبادان که در تمرینات این تیم در ابتدای لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، به‌دلیل اینکه نمی‌تواند تا پایان فصل تیمش را همراهی کند از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

مهدی غفاری در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: به‌دلیل مشکلاتی که در خط دفاعی تیم فوتبال صنعت نفت داریم و یارگیری که احتمالاً در نیم فصل خواهیم داشت، تصمیم گرفتیم «مصطفی صبری» را از لیست خارج کرده تا بتوانیم مدافعی را جایگزین این بازیکن کنیم.

وی در مورد وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان چنین اظهار نظر کرد: تیم نفت آبادان، تیم بسیار خوبی است اما باید بیش از پیش روی این تیم کار شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که امسال به این تیم بسیار ضربه زد، قدرت بدنی بازیکنان بوده که امیدوارم این موضوع هر چه سریع‌تر با تمهیدات اندیشیده شده، حل شود.

سال گذشته نیز روح‌الله عرب مهاجم با سابقه زردپوشان آبادانی در هفته پنجم این رقابت‌ها در دیدار مقابل تراکتورسازی در آبادان رباط صلیبی پاره کرد، مسئولان این تیم را وادار ساخت تا نام وی را از لیست این تیم کنار بگذارند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول