اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان:

مقابل سایپا به حق خود نرسیدیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل سایپای البرز با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم به حق خود نرسیدیم.

مقابل سایپا به حق خود نرسیدیم

سیامک کوهنورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار تیمش با نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور که منجر به پیروزی یک بر صفر سایپا شد، اظهار داشت: ما در این دیدار برخلاف بازی‌های گذشته به مدت 90 دقیقه تلاش کردیم و بارها تا مرز گلزنی به حریف پیش رفتیم.

وی تصریح کرد: در دقایق زیادی از بازی به ویژه 30 دقیقه نخست بازی نفت آبادان تیم برتر میدان بود و طی این مدت سایپا در خانه خود مجبور به دفاع شده بود.

*بدشانسی گریبان نفت را رها نمی‌کند

هافبک زردپوشان آبادانی در پاسخ به این پرسش که دلیل شکست تیمش برابر نماینده استان البرز چه بود،‌ گفت: ما در این فصل نتایج خوبی کسب نکردیم، این در حالی است که از بازیکنان بسیار خوب و هواداران پرشوری سود می‌بریم.

کوهنورد ادامه داد:‌ همه مردم ایران و کارشناسان فوتبال از توانایی و کیفیت فوتبال خوزستان اطلاع دارند و به طور قطع حضور در رده آخر جدول رده‌بندی در شأن خوزستان، آبادان و به ویژه تیم نفت نیست.

*‌شرمنده مردم خوزستان و آبادان هستیم

وی خاطرنشان کرد: شاید بیان این مسئله منطقی به نظر نرسد،‌ اما در این فصل بدشانسی گریبان نفت آبادان را رها نکرده و در بسیاری از دیدارهایی که بازنده بودیم، بدشانسی عامل اصلی نتیجه نگرفتن ما بوده است.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان افزود: به عنوان نمونه در دیدار برابر سایپای البرز، ما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته و تیم میزبان را بارها تحت فشار گذاشتیم، اما با بدشانسی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد.

کوهنورد ادامه داد: این در حالی است که بر روی یک صحنه مشکوک یک گل دریافت کردیم و سایپا از معدود موقعیت‌هایی که داشت به گل رسید.

*کارشناسان در مورد گل سایپا نظر بدهند

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چرا می‌گوید که تیمش بر روی یک صحنه مشکوک گل خورده است، تصریح کرد: قصد دخالت در کار داوری را ندارم، اما معتقدم در صحنه‌ای که داور به سود سایپا اعلام خطا و ضربه ایستگاهی کرد و حریف نیز در همین صحنه به گل رسید، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده بود.

کوهنورد افزود: کارشناسان باید در مورد این صحنه نظر بدهند، اما در مجموع معتقدم که حق ما برابر سایپا شکست نبود و نفت آبادان به حق خود نرسید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش شرمنده هواداران خوزستانی نفت آبادان هستند، گفت:‌ تمام تلاش خود را در دیدارهای باقی مانده انجام می‌دهیم تا ضمن دفاع از اعتبار فوتبال آبادان، ناکامی‌ها و بدشانسی‌های گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/ز10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول