اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادن:

تیم فوتبال نفت نوین در آبادان غریبه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: تیم فوتبال نفت نوین در آبادان غریبه است، آن اندک تماشاگران هم تیم حریف را تشویق می‌کنند.

تیم فوتبال نفت نوین در آبادان غریبه است

علیرضا فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تیم نفت نوین آبادان در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.

وی از حمایت نشدن تیمش در بازی‌های خانگی گفت و افزود: کف زدن مردم آبادان برای تیم حریف در باخت خانگی به نفع تیم نفت نوین نبوده و همین امر مشکلات روحی بازیکنان را چندبرابر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادن خاطرنشان کرد: تیم نفت زمانی که می‌بازد توسط هواداران هو می‌شود و زمانی که به برد دست پیدا می‌کند نیز حمایت و تشویق نمی‌شود.

وی در مورد سیاست باشگاه صنعت نفت آبادان در تشکیل این تیم عنوان کرد که باشگاه قصد دارد جوانان بومی و مستعد را در این مجموعه پرورش داده و به‌کار گیرد.

فیروزی از فوتبال دوستان آبادانی گلایه کرد و گفت: فوتبال دوستان باید شهرشان را حمایت کنند و این تیم را به‌ویژه در بازی‌های خانگی تنها نگذارند.

وی اضافه کرد: هواداران باید با حضور در ورزشگاه بیش از پیش فوتبال شهرستان را حمایت کنند و با ادامه این روند پیشرفت و ارتقای سطح بازی‌های فوتبال را رقم بزنند.

بازیکن دهه شصت فوتبال آبادان از ضعف‌های تیمش گفت و اظهار کرد: در جناحین تیم، بازیکن نداریم و خط دفاعی بی‌تجربه را در این تیم شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه تلاشمان در راستای شناسایی نقاط ضعف تیم نفت نوین است، افزود: در حملات تهاجمی این تیم، هافبک‌های ما نقش مهاجم را بازی می‌کنند که  این موضوع جای بسی تأمل دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول