اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

نیم نگاهی به صعود به لیگ دسته یک داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: با وجود اینکه در مسابقات امسال لیگ دسته دوم کشور هدفمان بازیکن‌سازی است اما نیم نگاهی نیز به صعود داریم.

نیم نگاهی به صعود به لیگ دسته یک داریم

غلامحسین امینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: از ساعت 14 و 15 دقیقه روز پنج‌شنبه نهم آذر ماه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال سیف‌آباد کازرون هستیم.

وی از آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت و اضافه کرد: برای بازی روز پنج‌شنبه رضا هاشمی و محمد سرافراز را به دلیل مصدومیت و احمد خضیراوی را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان افزود: در حال حاضر با 13 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم کشور قرار داریم ولی با توجه به اختلاف اندک امتیازها با یک پیروزی می‌توانیم حتی تا عنوان پنجم صعود کنیم.

وی با اشاره به هدف تیم فوتبال صنعت نفت نوین از حضور در مسابقات لیگ دسته دوم ایران خاطرنشان کرد: هدف ما در لیگ جاری بازیکن‌سازی بوده ولی نیم‌نگاهی هم به صعود به مسابقات لیگ دسته اول کشور داریم.

امینی‌فر در ادامه تصریح کرد: تیم ما نسبت به ابتدای مسابقات شرایط بهتری پیدا کرده و در ادامه نیز مسیر صعودی خود را حفظ می‌کند.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال صنعت نفت نوین در هفته‌های ابتدایی مسابقات امتیازات خوبی را کسب نکرده بود این در حالیست که همین تیم در چهار بازی آخر خود شکست نخورده و این موضوع نشان از بهبود وضعیت نماینده آبادان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است.

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول