اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

هواداران نفت را تنها نگذارند / به دنبال شکست ذوب آهن هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر به دنبال کسب پیروزی هستیم.

هواداران نفت را تنها نگذارند / به دنبال شکست ذوب آهن هستیم

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی سخت و حساسی را مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش رو داریم.

وی از آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خبر داد و افزود: تنها غایب ما برای بازی روز پنج‌شنبه سیامک کوهنورد بوده که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: به غیر از کوهنورد بقیه بازیکن‌ها آماده بوده و با مشکل مصدومیت فوتبالیست‌هایمان برای این مسابقه مواجه نیستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاملاً به حساسیت دیدار مقابل ذوب آهن واقف بوده ولی به دنبال شکست دادن این تیم با حمایت تماشاگران آبادانی هستیم.

غفاری تصریح کرد: امیدوار هستیم که هواداران تیم فوتبال صنعت نفت در روز بازی مقابل ذوب آهن ما را تنها نگذاشته و با تشویق‌های خود بازیکنان ما را تا آخرین دقیقه حمایت کنند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه روز چهارشنبه میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

نماینده آبادان در لیگ برتر کشور در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از 15 مسابقه در رده هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول