اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

جدول لیگ را نگاه نمی‌کنیم / هدف فقط پیشرفت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: توجهی به جدول لیگ برتر نداریم و با هدف پیشرفت و تحقق برنامه‌های خود گام برمی‌داریم.

جدول لیگ را نگاه نمی‌کنیم / هدف فقط پیشرفت است

علی فیروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به بازی اخیر این تیم با آشیان گستر ورامین اظهار کرد: بازی خوبی را از بازیکنانم شاهد بودم، البته همچنان استرس را در ساق‌های آنها شاهد بودیم اما بسیار خوشحالم که دستورات را دقیقاً اجرا کردند.

وی افزود: بسیار سخت است در مقابل تیمی به میدان برویم که شناختی از آنها نداشته باشیم، به همین خاطر در نیمه اول با بازی بسته‌ای که تیم حریف از خود به نمایش گذاشت به مشکل برخوردیم و نتوانستیم آنطور که باید بازی خود را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان ادامه داد: اما در نیمه دوم با شناسایی نقاط ضعف حریف و گوشزد به بازیکنان که فاصله بین خط دفاعی آنها با هافبک‌ها و کندی حرکت این دو توانستیم بین آنها شکاف ایجاد کرده و بارها در میان آنها نفوذ کنیم و گل ها را نیز موازی با همین برنامه به ثمر رساندیم.

وی در مورد اختلاف امتیاز این تیم در جدول نیز اضافه کرد: ما به هیچ وجه به جدول نگاه نمی‌کنیم، فعلاً باید فقط برد تا به بالای جدول رسید اما هدف ما چیز دیگری است و مشغول پرورش بازیکنان بومی و مستعد آبادان هستیم.

فیروزی خاطرنشان کرد: امید بسیاری به این تیم دارم و روند رو به رشدی را پس از جا افتادن در مسابقات طی می‌کنیم.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول